• 132649610

Tala Fou

Ituaiga lole

Lollipops

Lollipops o lole ia e te tu'uina i totonu.E foliga mai la o latou foliga o se li'o ma se laina i totonu.E masani lava i atunuu Amerika po'o Europa, o lollipops e fai i lima e lanu susulu ma fa'atusa tisiki.Ae o le tele o fale gaosi oloa e laiti ma lapotopoto.

Sukalati

O sukalati atonu e sili ona lauiloa ma lauiloa i lole uma.E gaosia mai mea e fa'aoga ai le koko, susu ma le suka.E sau i ituaiga uma o foliga ma foliga: poloka, pa, polo, toffee, aisakulimi ma isi. (o le mea lea tatou te maua ai i le Aso Valentine!).

Lamu Kemu

E tele mea manogi o le lamu: pepemint, strawberries, lime, blueberry ma isi. Ma o mea fou e leai se suka o lo'o feoai i le maketi i tausaga talu ai nei.E ui lava ina fautua mai foma'i nifo o le lamu e leai se suka suka e lelei mo ou nifo, o le tele o nofoaga faitele (aemaise lava a'oga) o lo'o teena pea le lamuina aua e tele naua gaogao pe a le lafo i totonu o le talone.

pulu pulu

E tutusa lelei le pulu pulu ma le lamu o lo'o ta'ua i luga: o lole e lua e teu i lou gutu ae e te le foloina.Ae o pulu pulu e matua itiiti lava le mafiafia ma e masani ona sau i ni vaega tetele.O le mea lea e mafai ai ona e faia ni pulu mai ia mea.O se fiafiaga tele i pati.

Sieli pi

O na tama'i pi felanulanua'i, aulelei ma suamalie e fiafia tele i ai tamaiti.E masani ona eseese lanu e fa'aalia ai se tofo ese.O lea e i ai ituaiga uma o su'esu'ega e mafai ona e faia i totonu o se pepa o jelly beans.

Candy Categories: lole malo e mafai ona vaevaeina i lole, lole sanuisi malo, lole kulimi, lole gel, lole faʻamaʻi, lole pulu, lole ma pulu faʻamalosi ma lole.O lole malo o se suka pa'epa'e tasi, sua sua fa'avae masoa le tofo o se lole ma'a'a ma'a'ai;O lole malo o lole sanuisi o loo i ai taaiga lole malo;O le suka paʻepaʻe o lole kulimi, sipuni masoa (poʻo isi suka), suauu ma meaʻai susu e masani lava ona faia i meafaitino, polotini e le i lalo ifo o le 1.5% gaʻo e le itiiti ifo i le 3.0%, ei ai se tofo faʻapitoa ma lole kulimi Coke tofo;gel lole o le kelu 'ai (po'o le masoa), suka pa'epa'e ma le suka masoa (suka po'o isi) mea e masani ona faia i lole vaivai;o le pito i luga o lole fa'aiila lole ma'a'ai malamalama;o le pulumu o le lole suka paʻepaʻe (poʻo le suamalie) ma mea faʻavae palasitika e mafai ona fai i meafaitino pe feulaina lole lamu;o lole suka e mafai ona fa'afefeteina o lo'o i totonu ole lole pulu toniga sili atu;lole lolomi ina ua uma granulation, fusia, faia le taofiofia o lole.


Taimi meli: Sep-16-2022